Paperialan Imatran sairauskassa on ottanut käyttöön sähköisen asiointipalvelun.
Hae korvausta alla olevasta linkistä:
IRIS-Sähköinen asiointi
Iris-palvelussa voit:
- hakea korvauksia
- seurata hakemuksen käsittelyä
- tarkistaa korvauksia
- saada korvauspäätöksiä
- saada tiedotteita
- voit lähettää meille viestin
Iris-palvelun käyttöönotto
- Mene osoitteeseen https://paperialaimatra.omasairauskassa.fi
- Tunnistaudu Suomi.fi-palvelussa henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
- Hyväksy omien tietojen sähköinen käsittely sekä lisää sähköpostiosoite.
- Kassa rekisteröi hyväksyntäsi 1-2 arkipäivän sisällä.
- Saat vahvistuksen hyväksymisestä sähköpostiin (tarkista myös roskaposti).
- Vahvistuksen jälkeen voit aloittaa sähköisen asioinnin.
tai
QR koodilla:
SOVELLUKSEN LUOMINEN ANDROID PUHELIMEEN: Kirjaudu Irikseen ja tunnistaudu. Kun etusivu avautuu, on oikeassa yläkulmassa kolme pistettä, joiden takaa avautuu valikko. Valitse valikosta lataa/asenna sovellus. Tämän jälkeen aloitusnäyttöön tulee kuvake (atomi).
SOVELLUKSEN LUOMINEN IPHONELLA: Kirjaudu Irikseen ja tunnistaudu. Kun etusivu avautuu, tulee alareunaan latauskuvake, siitä avautuu selattava valikko, josta valitaan "Lisää koti-valikkoon" ja vahvistetaan valinta vahvistamalla lisää. Tämän jälkeen kuvake (atomi) siirtyy näyttövalikon ensimmäiseen vapaaseen ruutuun.
