IRIS-Sähköinen asiointi

Paperialan Imatran sairauskassa on ottanut käyttöön sähköisen asiointipalvelun.

Hae korvausta alla olevasta linkistä:
IRIS-Sähköinen asiointi


Iris-palvelussa voit:

  • hakea korvauksia
  • seurata hakemuksen käsittelyä
  • tarkistaa korvauksia
  • saada korvauspäätöksiä
  • saada tiedotteita
  • voit lähettää meille viestin

Iris-palvelun käyttöönotto

  1. Mene osoitteeseen https://paperialaimatra.omasairauskassa.fi
  2. Tunnistaudu Suomi.fi-palvelussa henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
  3. Hyväksy omien tietojen sähköinen käsittely sekä lisää sähköpostiosoite.
  4. Kassa rekisteröi hyväksyntäsi 1-2 arkipäivän sisällä.
  5. Saat vahvistuksen hyväksymisestä sähköpostiin (tarkista myös roskaposti).
  6. Vahvistuksen jälkeen voit aloittaa sähköisen asioinnin.

tai

QR koodilla:


SOVELLUKSEN LUOMINEN ANDROID PUHELIMEEN:
Kirjaudu Irikseen ja tunnistaudu. Kun etusivu avautuu, on oikeassa yläkulmassa kolme pistettä, joiden takaa avautuu valikko. Valitse valikosta lataa/asenna sovellus. Tämän jälkeen aloitusnäyttöön tulee kuvake (atomi).

SOVELLUKSEN LUOMINEN IPHONELLA: Kirjaudu Irikseen ja tunnistaudu. Kun etusivu avautuu, tulee alareunaan latauskuvake, siitä avautuu selattava valikko, josta valitaan "Lisää koti-valikkoon" ja vahvistetaan valinta vahvistamalla lisää. Tämän jälkeen kuvake (atomi) siirtyy näyttövalikon ensimmäiseen vapaaseen ruutuun.